آزادی زندانی بدهکار مالی با اقدام خودجوش بانوان کاشانی

رئیس اداره زندان کاشان از آزادی زندانی بدهکار مالی با اقدام خودجوش بانوان کاشانی خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محسن محبوبی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یک زندانی جرائم غیرعمد دارای محکومیت مالی با اقدام خودجوش بانوان کاشانی از بند رهایی یافت. رئیس اداره زندان کاشان گفت: […]

آزادی زندانی بدهکار مالی با اقدام خودجوش بانوان کاشانی

رئیس اداره زندان کاشان از آزادی زندانی بدهکار مالی با اقدام خودجوش بانوان کاشانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محسن محبوبی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یک زندانی جرائم غیرعمد دارای محکومیت مالی با اقدام خودجوش بانوان کاشانی از بند رهایی یافت.

رئیس اداره زندان کاشان گفت: تعدادی از بانوان خیراندیش و نیکوکار کاشانی در راستای ترویج فرهنگ در ماه محرم حسینی و نهادینه‌سازی کمک‌های نوع‌دوستانه و مومنانه به صورت خودجوش با جمع‌آوری ۱۰۰ میلیون ریال و پرداخت بدهی این مددجو، سبب آزادی و بازگشت او به آغوش خانواده شدند.

محبوبی اضافه کرد: بانوان نیک اندیش با هماهنگی واحد مددکاری بدون نام بردن فرد خاصی، آمادگی خود را برای آزادی یک زندانی با این سقف مالی اعلام کرده بودند که این اقدام خداپسندانه صورت گرفت.

آزادی زندانی بدهکار مالی با اقدام خودجوش بانوان کاشانی

رئیس زندان کاشان تصریح کرد: این بدهکار مالی به مدت دو سال در زندان کاشان بود که بانوان کاشانی با پخت کیک آزادی این فرد و اهدای لباس کامل وی را بدرقه کردند.

۱۱۹ مددجوی بدهکار مالی در زندان کاشان برای بازگشت به کانون گرم خانواده منتظر حمایت و مشارکت خیران نیکوکار هستند.